Asiakkaidemme kokemuksia

Pajadata teettää säännöllisesti  asiakastyytyväisyyskyselyitä. Tällä sivustolla olemme julkaisseet vastausten pääkohdat.

Myynti LVIS

Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset kevät 2023

Asiakastyytyväisyys on meille ensiarvoisen tärkeää. Haluamme, että saat rehellisen kuvan siitä, mitä asiakkaamme ajattelevat meistä ja palveluistamme. Tavoitteenamme on jatkuva kehittyminen, ja siksi arvostamme suuresti asiakaspalautteitamme.

Pajadatan nps

PAJADATAN ASIAKASPALVELUN SUOSITTELU NPS
NPS 77%
OHJELMISTOTALOJEN KESKIMÄÄRÄINEN NPS-LUKU
NPS 39%
OHJELMISTOTUEN MEDIAANI 8
8
ARVOASTEIKKO 1-10
1- 10

NPS (Net Promoter Score) -arvosanat mittaavat asiakkaidemme suositusvalmiutta. NPS on yleisesti käytetty ja luotettava mittari. Sen avulla ymmärrämme, kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat palveluun.

Olisiko Pajadatan ohjelmistoista apua sinunkin yrityksesi arjessa? Ota yhteyttä rohkeasti! 

Tutustu lisää asiakkaidemme kokemuksiin ohjelmistojemme ja palveluidemme käytöstä.

Siirrytään ajanvaraukseen tuossa tuokiossa.

Asiakkaat

Täydennä tiedot ja asiantuntijamme on sinuun yhteydessä seuraavien 1-3 arkipäivän kuluessa.