Tavoitteemme on helpottaa liikkuvaa työtä tekevien arkea, joten olemme panostaneet erityisesti toiminnanohjausjärjestelmän helppokäyttöisyyteen ja selkeyteen. Kun haluat käyttää aikasi tehokkaasti tuottavaan työhön ja kuluttaa vähemmän aikaan hallinnollisiin tehtäviin, on Entré silloin oikea valinta.
Entré helpottaa kokonaisuuden hallintaa, kun toimistosta käsin työtä ohjaava henkilö näkee työntekijöiden työkohteet ja aikataulut sekä pystyy hallinnoimaan niitä reaaliaikaisesti. Myös työntekijä näkee työtehtävät sekä työlistana että kartalla. Työtilaukselle on helppo kirjata mm. kauanko työkohteessa kului aikaa, kuinka pitkä ajomatka oli, mitä kohteessa tehtiin ja mitä tuotteita käytettiin. Tämä mahdollistaa nopean laskutuksen, ja laskun voi lähettää verkkolaskuna, sähköpostilla tai tulostuspalvelun kautta. Tilaukselle on mahdollista lisätä myös valokuvia, tarkastuslistoja ja muita tarvittavia dokumentteja.
Työkohteessa käytetyt tuotteet on helppo lisätä laskulle, sillä toiminnanohjausjärjestelmään voi poimia tarvittavat tuotteet tukkujen hinnastoista nimellä, LVIS-numerolla ja viivakoodilla tai siirtää tarvikerivit ostolaskuilta. Entré mahdollistaa myös sähköisen tarjouksen lähettämisen suoraan ohjelmasta. Tarjoukseen voit sisällyttää tarvittavat liitetiedostot ja tarjous on päivitettävissä ja kommentoitavissa sekä asiakkaan että toimittajan osalta. Tarjous voidaan hyväksyä täysin sähköisesti ja tarjouksen pohja muuntaa helposti tilaukseksi.
Omalle kirjanpitäjälle materiaali lähtee toiminnanohjausjärjestelmästä automaattisesti integraation avulla. Verkkolaskujen vastaanotto, ostolaskujen kirjaaminen, tiliöinti ja hyväksyntä, ostolaskujen maksatus sekä kohdistaminen tilauksille ja työmaille onnistuvat vaivatta.
Selkeä hinnoittelumme auttaa valitsemaan juuri sinun yrityksesi tarpeita parhaiten palvelevan ohjelmistopaketin. Tutustu Entré-ohjelmistopaketteihin tai ota yhteyttä kokeneisiin asiantuntijoihimme, niin katsotaan teille paras ratkaisu.
Valitse alta yrityksesi toimintaa kuvaavin ala ja lue lisää järjestelmästä tai lue vastaukset useimmin kysyttyihin kysymyksiin.
Katso kaikki Entré ERP:n kätevät ja aikaasäästävät ominaisuudet
Monipuolinen asiakasrekisteri, toimialakohtaiset suosikit, omat suosikit. Laskutus verkkolaskuna, postituspalvelun kautta tai sähköpostilla.
Automaattisesti päivittyvät tukkuhinnastot ja omat alennustiedostot.
Ohjelmaa voi käyttää helpoilla IOS ja Android- applikaatiolla. Näin tekee jo 100 000 käyttäjää Pohjoismaissa.
Liitä tarkastuslista asentajan läpikäytäväksi ja pyydä allekirjoitus puhelimeen, välitä erilaisia työdokumentteja ja valokuvia. Kaikki tieto on kahdensuuntaista.
Visuaalinen ja looginen Entré projektinhallinta elää reaaliajassa työmaan tuntikirjauksilla, ostoilla ja kaikilla mobiiliapplikaatioiden kirjauksilla kuin itsestään.
Ahlsellille ostonsa keskittävän ERP-ohjelmisto.
Shop&Drop, Punchout-linkki ja A-klubipisteillä maksaminen.
Yhdistä työ ja tekijä kalenterinäkymässä kätevästi joko raahaamalla tai klikkaammalla kalenterissa haluamaasi ajankohtaa. Kaikki muutokset päivittyvät reaaliajassa mobiiliapplikaatioon.
Hallitse ostolaskuja ja verkkolaskuja, tiliöi laskut tai siirrä ostolaskun rivit helposti myyntilaskulle. Maksa laskusi suoraan ohjelmassa ja anna automaation siirtää tiedot kirjanpito-ohjelmaan.
Monipuolista huoltokohteiden ja huoltotoimien hallintaa kaipaavan yrityksen tarpeisiin. Järjestelmän avulla voit järjestää ennakkohuollon ja sille tekijän.
API-rajapinta myynti- ja ostolaskujen tietojen välittämiseksi kirjanpito-ohjelmiin.
Santeri Pohjola
Head of sales
040 705 1080
santeri.pohjola@pajadata.fi
Täydennä tiedot ja asiantuntijamme on sinuun yhteydessä seuraavien 1-3 arkipäivän kuluessa.
Täydennä tiedot ja asiantuntijamme on sinuun yhteydessä seuraavien 1-3 arkipäivän kuluessa.