Asiakkaasi edustaja näkee omassa selainkäyttöisessä liittymässään valittujen kohteiden tiedot. Asiakasportaalin avulla asiakkaasi näkee esimerkiksi tilausten tilanteen reaaliajassa. Onko tilaukset aikataulutettu, laskutettu vai onko niiden tila vielä avoin.
Mikäli käytät projektinhallintaa, on esimerkiksi dokumenttien jakaminen on luontevaa hoitaa asiakasportaalin kautta. Tilaukselle liitetty valokuva tai pdf-tiedosto kiinnostaa varmasti myös asiakastasi.
Huolto- ja ylläpitoasiakkaat ovat pääasiassa pitkien asiakassuhteiden yritysasiakkaita. Näille asiakkaille oma liittymä huoltopyynnön tekemiseen tai seuranta tilausten tilanteesta on ainakin karvan verran parempaa asiakaspalvelua.
Asiakasportaalin hinnoittelu perustuu käyttäjämäärään.
Santeri Pohjola, myyntijohtaja
040 705 1080
santeri.pohjola@pajadata.fi
Täydennä tiedot ja asiantuntijamme on sinuun yhteydessä seuraavien 1-3 arkipäivän kuluessa.
Täydennä tiedot ja asiantuntijamme on sinuun yhteydessä seuraavien 1-3 arkipäivän kuluessa.