ENTRÉ ERP AVAINOMINAISUUDET

Asiakasportaali

erotu paremmalla asiakasviestinnällä ja tarjoa tärkeälle asiakkaallesi oma käyttöliittymä entréen.

Oma erillinen asiakkaille suunnattu käyttöliittymä soveltuu tiedon jakamiseen ja viestintään tärkeiden asiakkaittesi kanssa.

Asiakkaasi edustaja näkee omassa selainkäyttöisessä liittymässään valittujen kohteiden tiedot. Asiakasportaalin avulla asiakkaasi näkee esimerkiksi tilausten tilanteen reaaliajassa. Onko tilaukset aikataulutettu, laskutettu vai onko niiden tila vielä avoin.

Mikäli käytät projektinhallintaa, on esimerkiksi dokumenttien jakaminen on luontevaa hoitaa asiakasportaalin kautta. Tilaukselle liitetty valokuva tai pdf-tiedosto kiinnostaa varmasti myös asiakastasi.

Asiakasportaali

Huolto- ja ylläpitoasiakkaat ovat pääasiassa pitkien asiakassuhteiden yritysasiakkaita. Näille asiakkaille oma liittymä huoltopyynnön tekemiseen tai seuranta tilausten tilanteesta on ainakin karvan verran parempaa asiakaspalvelua.

Asiakasportaalin hinnoittelu perustuu käyttäjämäärään.

Esite

Entré erp

Tutustu tarkemmin ohjelmistoon lataamalla esite!

Kysy lisätietoja

Otathan rohkeasti yhteyttä, niin kartoitetaan yhdessä tarpeitasi ja liiketoimintaasi parhaiten tukeva kokonaisuus!

Santeri Pohjola, myyntijohtaja
040 705 1080
santeri.pohjola@pajadata.fi

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Siirrytään ajanvaraukseen tuossa tuokiossa.

Entré Asiakasportaali

Täydennä tiedot ja asiantuntijamme on sinuun yhteydessä seuraavien 1-3 arkipäivän kuluessa.

Entré Asiakasportaali

Täydennä tiedot ja asiantuntijamme on sinuun yhteydessä seuraavien 1-3 arkipäivän kuluessa.