Perinteiseen malliin Pajadata Oy toteutti toukokuussa laajan asiakastyytyväisyyskyselyn. Kysely toteutettiin Google Form -kyselynä, ja siihen vastasi 213 Pajadatan asiakasta. Vastauksia tuli kattavasti ympäri Suomen, kaikilta toimialoilta ja erikokoisista yrityksistä.
Yli 3/4 vastaajista oli sitä mieltä, että yhteistyö Pajadatan kanssa toimii kokonaisuutena kiitettävän arvoisesti. Erityistä kiitosta saimme mm. seuraavista asioista:
– Asiantuntemus
– Henkilökohtainen palvelu
– Tavoitettavuus
– Asiakkaan kuuntelu
– Ylläpito
– Alakohtaisuus
– Käyttäjäystävällisyys
– Toimivuus
Lisää meiltä toivottiin erityisesti tuotekehitystä ja ”vinkit ja niksit” koulutuksia ohjelman eli osa-alueisiin. Näihin olemmekin jo kovasti kuluneen vuoden aikana panostaneet, mm. uuden raportointityökalun sekä suuren suosion saavuttaneiden etäkoulutusten muodossa. Paljon parempaa ja enemmän on vielä tulossa 🙂
Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille. Aiomme jatkossakin olla luottamuksenne arvoisia!