Pajadatan asiakas­tyytyväisyys­kyselyn 2017 tulokset

Perinteiseen malliin Pajadata Oy toteutti toukokuussa laajan asiakastyytyväisyyskyselyn. Kysely toteutettiin Google Form -kyselynä, ja siihen vastasi 213 Pajadatan asiakasta. Vastauksia tuli kattavasti ympäri Suomen, kaikilta toimialoilta ja erikokoisista yrityksistä. Yli 3/4 vastaajista oli sitä mieltä, että yhteistyö Pajadatan kanssa toimii kokonaisuutena kiitettävän arvoisesti. Erityistä kiitosta saimme mm. seuraavista asioista: – Asiantuntemus – Henkilökohtainen palvelu – Tavoitettavuus – Asiakkaan kuuntelu – Ylläpito – Alakohtaisuus – Käyttäjäystävällisyys – Toimivuus Lisää meiltä toivottiin erityisesti tuotekehitystä ja ”vinkit ja niksit” koulutuksia ohjelman eli osa-alueisiin. Näihin olemmekin jo kovasti kuluneen vuoden aikana panostaneet, mm. uuden raportointityökalun sekä suuren suosion saavuttaneiden etäkoulutusten muodossa. Paljon parempaa ja enemmän on vielä tulossa 🙂 Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille. Aiomme jatkossakin olla luottamuksenne arvoisia!

Siirrytään ajanvaraukseen tuossa tuokiossa.

Pajadatan asiakas­tyytyväisyys­kyselyn 2017 tulokset

Täydennä tiedot ja asiantuntijamme on sinuun yhteydessä seuraavien 1-3 arkipäivän kuluessa.