Toimiva laskutus on yrityksen toiminnan elinehto. Entré Officen laskutuksessa käytössäsi on oman toimialasi tukkurien hintalistat. Voit vertailla tukkujen hintoja tuotekohtaisesti. Järjestelmään voidaan ajaa myös tukkurin alennuslistat, jolloin näet omat sisäänostohintasi. Luonnollisesti voit lisätä omia tuotteita ja palveluita tuoterekisteriin. Saat tallennettua järjestelmän asiakasrekisteriin asiakaskohtaisesti poikkeavan maksuajan, näkyvät alennusprosentit, tuotenumerot ja muut tiedot. Voit laskuttaa asiakkaitasi myös käänteisellä arvonlisäverolla. Myyntireskontran avulla pidät kirjaa, että asiakkaat maksavat laskunsa ajallaan. Järjestelmään on mahdollista liittää suora pankkiyhteys, jonka avulla voit noutaa pankistasi viitesuoritusaineiston suojatun Web Service- pankkiyhteyskanavan avulla. Järjestelmä myös huomauttaa, mikäli olet avaamassa uutta työtilausta asiakkaalle, jolla sinulle jo erääntyneitä laskuja. Järjestelmän avulla on myös mahdollista lähettää maksumuistutuksia. Sähköisen laskutuksen operaattorina Entré Officessa käytetään Maventaa. Voit lähettää laskusi joko verkkolaskuna, sähköpostilaskuna tai paperilaskuna.

ABAX Ajopäiväkirja

Lue lisää

Huoltosopimukset

Lue lisää

Mobiiliapplikaatio

Lue lisää

Tarjoustyökalu

Lue lisää

Ostoreskontra

Lue lisää

Uutta! Projektinhallinta

Lue lisää

Taloushallinto ja integraatiot

Lue lisää

Tuoterekisteri, omat ja LVISK tukkutuotteet

Lue lisää

Työnohjaus

Lue lisää

Työtilausten aikataulutus

Lue lisää

Kysy lisätietoja

Otathan rohkeasti yhteyttä, niin kartoitetaan yhdessä tarpeitasi ja liiketoimintaasi parhaiten tukeva kokonaisuus.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.