Oma erillinen asiakkaille suunnattu käyttöliittymä soveltuu tiedon jakamiseen ja viestintään tärkeiden asiakkaittesi kanssa.
Asiakkaasi edustaja näkee omassa selainkäyttöisessä liittymässään valittujen kohteiden tiedot. Asiakasportaalin avulla asiakkaasi näkee esimerkiksi tilausten tilanteen reaaliajassa. Onko tilaukset aikataulutettu, laskutettu vai onko niiden tila vielä avoin.
Mikäli käytät projektinhallintaa, on esimerkiksi dokumenttien jakaminen on luontevaa hoitaa asiakasportaalin kautta. Tilaukselle liitetty valokuva tai pdf-tiedosto kiinnostaa varmasti myös asiakastasi.
Huolto- ja ylläpitoasiakkaat ovat pääasiassa pitkien asiakassuhteiden yritysasiakkaita. Näille asiakkaille oma liittymä huoltopyynnön tekemiseen tai seuranta tilausten tilanteesta on ainakin karvan verran parempaa asiakaspalvelua.
Asiakasportaalin hinnoittelu perustuu käyttäjämäärään.
Pyydä esittelyä!
Kysy lisätietoja
Otathan rohkeasti yhteyttä, niin kartoitetaan yhdessä tarpeitasi ja liiketoimintaasi parhaiten tukeva kokonaisuus.