Oma erillinen asiakkaille suunnattu käyttöliittymä soveltuu tiedon jakamiseen ja viestintään tärkeiden asiakkaittesi kanssa.

Asiakkaasi edustaja näkee omassa selainkäyttöisessä liittymässään valittujen kohteiden tiedot. Asiakasportaalin avulla asiakkaasi näkee esimerkiksi tilausten tilanteen reaaliajassa. Onko tilaukset aikataulutettu, laskutettu vai onko niiden tila vielä avoin.

Asiakasportaali

 

Mikäli käytät projektinhallintaa, on esimerkiksi dokumenttien jakaminen on luontevaa hoitaa asiakasportaalin kautta. Tilaukselle liitetty valokuva tai pdf-tiedosto kiinnostaa varmasti myös asiakastasi.

Huolto- ja ylläpitoasiakkaat ovat pääasiassa pitkien asiakassuhteiden yritysasiakkaita. Näille asiakkaille oma liittymä huoltopyynnön tekemiseen tai seuranta tilausten tilanteesta on ainakin karvan verran parempaa asiakaspalvelua.

Asiakasportaalin hinnoittelu perustuu käyttäjämäärään.

Pyydä esittelyä!

Entré Vehicle

Lue lisää

Entré + taloushallinnon integraatiot

Lue lisää

Laskutus

Lue lisää

Tuoterekisteri, omat ja LVISK tukkutuotteet

Lue lisää

Kuitit ja matkalaskut, Entré Expense

Lue lisää

Mobiiliapplikaatio

Lue lisää

Työnohjaus

Lue lisää

Työtilausten aikataulutus

Lue lisää

Tarjoustyökalu

Lue lisää

Ostoreskontra

Lue lisää

Huoltosopimukset

Lue lisää

Projektinhallinta

Lue lisää

Ahlsell Office

Lue lisää

Kysy lisätietoja

Otathan rohkeasti yhteyttä, niin kartoitetaan yhdessä tarpeitasi ja liiketoimintaasi parhaiten tukeva kokonaisuus.

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.